Den där lilla röda med gaffeln


Ja just det, han den där Jäkeln som hela tiden viskar i örat.
Tro inte att det går bra nu, det är bara uppladdningen inför den stora utmaningen. Jag menar när nånsin har det gått bra utan att man fått tillbaka det tusen gånger om??=D
MEEEEN!!
Jag har fått ett kanonjobb i sommar, känner det på mig, det kan bara vara bra med det...Kanske inte pendlingen men den är ändå 1/4 av min normala resväg.
statistiktentan gick ju oförskämt bra också. Känns lite som alla rätt typ meeeen nu pookar den där lilla röda igen! Du har säääkert gjort helt fel, trodde du att det var lätt lr??! HAHAHAHA
Men tääänk om jag har alla rätt, tänk om jag får ett VG, mitt första nånsin?! Visst vore det nice, okej okej 1,5 Hp men ändåååå liksom!
Har ett massivt projekt på g som inte får gå fel...det kommer det inte att göra heller, allt kommer bara handla om hur mycket jag får slita för att det ska bli toppen:-P Men det borttappade paketet med allt material kom ju iaf fram idag vilket måste anses ingå i mitt positiva flow i alla fall.
Bilder kommer i slutet på veckan!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0