Bröllopstårtor=)

Guuuuud vad jag har pratat om dem här i månader, typ.
Skickar en ursäkt till alla vänner och bekanta som fått stå ut med mina idéer, tankar, funderingar och stress=)=)
Men nu är dem klara och det är som att ha klarat uppkörningen....FAKTISKT!
Jag kunde! Eller det visste jag ju redan för annars skulle jag inte tagit åt mig det men det blev nästan lite bättre än jag vågade hoppas.
Nu väntar jag på det största av allt, utlåtandet om hur de smakade. Det är skrämmande tänk om de tycker att dem inte alls var goda då var det ju inget idé. Ingen vill ju ha en tårta som inte är god, då kan den ju va hur fin som helst.
Meeen nu tror jag inte att dem tycker det för det är en välarbetat hallonmousse i dem, kräm gjord på Riesen och grädde. Hembakade bottnar som skurits med största omsorg.
Hur som helst här kommer bildera!
Och den röda med gaffeln ta den som inte kommenterar;-) Jag har ju gått efter en bild som jag fick av bruden om hur hon tänkt sig, så idén är inte min men jag var ju tvungen att göra den till min. Man kan ju tycka att det är too much men tänk då på att man bara gifter sig en gång ( iaf första gången bara en gång;-) så då får det vara too much å den biten är det nog jag som står för=D





CIAO!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Catrin Brockman

Jag är så jävla imponerad må du tro! Som konstverk är de. Och rosorna så himla fina!

2011-05-06 @ 19:28:23
URL: http://brockman.nu
Postat av: isabel

Tack snälla du vännen! Super fina tårtor, du är grym.

Vi kanske kan ta en lunch någon dag?



KRAM

2011-05-10 @ 09:39:41
URL: http://egobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0