Positiv tjej?!

Nej verkligen inte och jag hatar det! Va fan är det för skit, nedstämd, ledsen, bitter, besviken, skakig och fladdrig, nervös, stressad, trött, värk, omotiverad.
Pepp, opepp, pepp, opepp
Berg och dalbana
Kan ju knappt andas mellan varven för att min mentala snara dras åt.

Min blogg, mina tankar men jag tycker ändå synd om de som tittar in att behöva se det här.
Förlåt om jag förstör er dag även om ni tittar in med fri vilja så skulle det vara härligt att nån gång ibland få bjuda er på nåt kul, ett gott skratt men nää, man är ju den tristaste människan som just nu går i ett par skor. Man är ju bara så jävla trist.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Denise

Det vänder snart! <3

2011-03-12 @ 18:33:28
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0