söndagspyssel

Var på en liten leksaksbutik i Uppsala. Ni vet en sån där allting kostar skjortan.
De hade såna söta små leksaksbakelser, smörgåsar, kakor och grönsaker. Det mesta var sytt i plysch, verkligen söta men jag förstår inte hur man kan ta 50 kr för en "chokladboll" ett 6-pack med små, små bakelser kostade nästan 300 kr. Har sett förr att folk virkar dessa godbitar så jag var tvungen att prova nu när jag hade en söndag över.
De tar längre tid att göra än man tror så jag skulel nog också vilja ha 50 spänn för en om jag skulle sälja dem men de jag såg i affären är ju garanterat farbriksgjorda så jag kan inte förstå priset...
Här kommer några bilder på mina prinsessbakelser iaf=)




Emilia vill ha en muffins så jag tror jag gör en till;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0