Inget får förstöra min helg!

Jag ser fram emot helgen om än med skräckblandad förtjusning.
Fredrik jobbar och Celine är fortfarande inte helt okej i luftrören, där har vi skräcken;-) Förtjusningen är Simones 2-års kalas, att baka tårta till mig själv och att jag själv fyller år=)
Kanske lite väl mycket på en å samma helg men det är ändå det jag vill göra. Hade egentligen tänkt att hinna gå på bio med barnen eftersom "Trassel" hade premiär igår men det hinns inte med, särskilt inte när Celine inte är hundra än. De närmaste veckorna är full med en massa annat så jag hoppas att vi hinner gå på den innan den slutar gå.
De senaste två åren har gått så fruktansvärt fort nästan så jag tappar andan när jag tänker på det. Jösses det är TVÅ år sen jag fick åka och skjutsa hem Sarah, Micke och lilla Simone från sjukhuset <3
Förutom efter mina egna barn så är det ett av de största jag varit med om. Det allra största var när jag var med när lilla Linnéa kom till världen, förutom mina egna barn då=D
Så mycket som jag skulle vilja skriva men mer än så här blir det inte idag!

CIAO!!


 Simone 090206 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0