50 hp!!

Jag har befunnit mig i ett stim vad det gäller att klara tentorna. Men tro inte att jag vågar slappna av och tro att jag har kommit in i allt och att det är därför jag klarar dem. Nää jag väntar med spänning på nästa tenta och jag kommer känna mig lika osäker på om jag klarat den som med alla andra tentor.
Men det känns iaf bra att ha tagit mina första 50 poäng och jag behöver bara klara 10 poäng till för att kunna börja termin 4 till hösten. Nu har ju jag själv och CSN högre krav än så men det känns iaf bra att ha ett problem mindre och jag hoppas att mitt stim fortsätter ett bra tag till, även om jag inte vågar ta nåt för givet.

Min axel och nacke är lite bättre men utan en Ipren skulle jag inte orka med alla föreläsningar som vi har just nu. Toxikologi är inte än så intressant som jag hade trott utan har mest handlat om begrepp och statistik men det känns ändå viktigt att kunna så det är inget problem med motivationen, tack och lov.
I måndags bokade jag en timmes akupunktur till imorrn så jag ser verkligen fram emot att gå på den imorrn efter föreläsningarna. Så håll tummarna för att det hjälper mig=)
Jag har tydligen fem läsare så trevlig kväll till er;-)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Denise

Du är så duktig Ida! Saknar dig! :) Kraaaam

2011-02-03 @ 17:16:38
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0