Underbara ungar <3

Visst är de underbara...barnen!
Visst är de ruskigt billiga ibland...de där ungarna!
Jag tänkte lägga till de bilder som jag lovade mig själv att jag skulle göra, från skolavslutningen.
Celine blir så stor min lilla tvåa...3 år på söndag.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen. De driver en till vansinne lika ofta som de gör en lycklig.
Idag berättade Celine värsta storyn om vad som hänt med spindeln som bott på fönsterbrädan. Pappa hade dammsugit upp den(sant) och sedan kom en lång utläggning om hur den åkt upp i dammsugaren och hamnat i en biltvätt och fått ont i stjärten. Kommer tyvärr inte ihåg detaljerna men många ljudeffekter var det:-P
Hade skrivit ett inlägg tidigare men det försvann innan jag hann spara, jäkla muppsida!
Så nu kommer bilderna istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0