Inlägg nummer 100

Snacka om timing att tappa blogglusten när man är på inlägg nr 99 :-P
Men himla skoj att upptäcka att det är det hundrade inlägget man ska skriva när man väl tar sig i kragen igen. Det har som vanligt varit en massa upp å nergångar.
Nergångarna har bestått av allergier, astma och förkylning som resulterade i mycket svårt att andas och en obefintlig röst. Nu börjar äntligen rösten komma igen ordentligt och nu är det väl 4 veckor sen jag blev sjuk första gången*suuuck*
Uppgångarna har bestått i att jag trots omständigheterna mått bra utan en massa depp å sånt skit. Efter att allergin blev lite bättre har jag kunnat njuta av solen en massa och samtidigt pluggade jag inför sista tentan som jag tror gick hem. Jag kommer bli riktigt besviken om jag inte klarat den här tentan för det kändes så bra! Samtidigt så lurar den där lilla osäkerheten i bakgrunden som säger att jag visst kan ha gjort en massa fel så att det sket sig igen.
Men nu ser jag frammåt, ska plugga inför en av resttentorna hela sommaren och tänker därmed lägga resttenta två på hög för den är inte värd mödan!! Jävla skitkurs!!!
Den här sista kursen har vart den bästa på hela terminen, skitsvårt det här med men upplägget och alla inblandade i kursen var riktiga proffs som var väl medvetna om att man tycker att det är svårt som ny och de gjorde allt för att man skulle förstå.

Igår jobbade jag arslet av mig, två tåg som skulle storstädas. Tur jag hade bästa grabbarna med mig annars hade jag inte pallat. Har ju tappat all ork bara för att man inte jobbat på ett halvår. Men nu blir det ju jobba av hela sommaren så jag hoppas råda lite bot på det.

Imorrn har Emilia skolavslutning, tänk att min lilla tjej redan slutar första klass...Åtta år!! Det är ingen klyscha, tiden rusar och på nåt vis önskar jag att den ska fortsätta så nu när jag går i skolan så att det snart är klart:-P
Vi har shoppat finaste skolavslutningsklänningen till Emilia. En turkos halterneckklänning med svarta prickar, såå rocka billy=D
Jag ska göra svinrygg i hennes hår och sätta i blommor, hon älskar att jag ska göra henne fin. Hon är alltid fin men jag förstår att hon tycker att det känns lyxigt=)
Note to myself: Måste komma ihåg att knäppa kort och lägga ut!!

Celine blir också så stor. Om två veckor fyller min minsta tjej tre år. Hon är så himla goo trots sina vilda utbrott:-P Vilket hjärta smälter inte när hon vis frukostbordet säger:
-Mamma!!
- Ja?
- Du är min goobit du!!
Och svarar jag att det är hon som är goobiten säger hon:
-Nääähää, du är gooobiten, jag är Celine Nordstrand
hahahahhaa!! Jo det är ju sant det!

Har just sett första avsnittet av den nya sjukhusserien som började igår, Miami nånting:-P och det var sjuuukt bra!! Tack Amerika för att ni ersätter oss som som saknat cityakuten med nåt som verkar bli något lite bättre=D En hel bunt snygga läkare, drama å kärlek*yeeh*

Borde nog prova att sova nu för förra natten var en dålig sovarnatt. Fredrik jobbar ändå så vad har man här att göra?

Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Grattis till stora barnen ;) Du får "dryga" hur mycket du vill, för som sagt, man vet ju aldrig.. =P

2010-06-08 @ 15:22:32
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0