Solig söndag=)

Celine var så härlig i morse, hon kom inskuttande till mig och ropade hejdåååå mamma, heeejdåååå!
Jag frågade vart hon skulle och hon svarade att hon skulle åka till FARMOR.
Hon ville alltså följa med Fredrik på en tur till farmor, verkligen roligt för farmor och Celine oooch för mig som får lite "ledigt" idag.
Om en stund ska jag och Emilia fara iväg och skjutsa herr och fru N till vikingbussen. Det är dax för deras månatliga kryssning:-P
Jag och Emilia passar på att ta en lite shoppingtur efter det, vi behöver en present eftersom Emilia ska på kalas idag dessutom så är det bäst att passa på när man kan=D
Blir liiite rädd att solen ska hinna försvinna men det ser ju ut som att det ska bli fint hela dagen så därför tar jag min långpromenad efter att Emilia har gått till kalaset.
Då får jag två timmar helt själv, undrar om jag klarar det *ha ha ha*

Nepp, bara till att plocka ihop sig och fara iväg!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0