Snodde en lista:-P

Hur gammal är du om fem år? 37, himmel å pannkaka kan jag bli SÅ gammal?:-P
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Fredrik och barnen
Hur lång är du? 163 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Har slötittat på flera men de jag senast TITTADE på var när jag och Fredrik hade film-maraton och såg Stieg Larsson filmerna. (Luftslottet som sprängdes osv)
Vem ringde du senast? Tror det var till Fredrik igår
Vem ringde dig senast? Fredriks farfar ringde imorse
Hur löd det senaste sms:et du fick? På g med det nu får se hur det blir sedan
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Egentligen ringa men det är smidigt med SMS
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, för andra gången=)
När såg du senast din mamma? Tillräckligt länge sen för att jag inte riktigt ska komma ihåg, nån vecka sen.
Vilken ögonfärg har du? Grön-blå
När vaknade du i dag? vid halv åtta, Celine hoppade på mig i vanlig ordning:-S
Vilken är din favoritplats? I min solstol på vår altan tror jag
Vilken plats föredrar du minst? Tentasalen
Vad skrämde dig om natten som barn?  Att alla skulle vara borta när jag vaknade
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattar en hel del men senast jag asflabbade var nog hemma hos Pernilla i lördags
Hur stor är din säng? 1,80, För liten för att rymma två vilddjur och oss
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
Hur många kuddar har du i sängen? Det finns tre kuddar i vår säng men bara en som jag använder
Hur många landskap har du bott i? Två
Vilka städer har du bott i?   Söderhamn, Gävle och Sandviken
Är du social? Ja jag tycker det iaf:-P
Vilken är din favoritefterrätt? Måste säga pannacotta med färska hallon
Tycker du om kaffe? Ja med mjölk
Vad dricker du till frukost? The
Sover du på någon särskild sida?
Kan du spela poker? Ja, jag ligger till höger om Fredrik
Tycker du om att mysa/kela? Lite rastlös så jag kelar inte en hel kväll men det är klart det är mysigt
Är du en beroendemänniska? Ja det ska väl vara socker då.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaaaa, mitt gudbarn Simone=)=)
Vill du ha barn? har två men skulle kunna tänka mig ett till om tillfälle ges.
Kan du några andra språk än svenska? engelska även om det inte är 100%igt
Har du någonsin åkt ambulans? nääe tack å lov!
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!! med stora vågor
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder till mig och barnen
Äger du dyrbara smycken? Njaa, ska väl vara nåt jag ärvt av farmor i så fall men inga diamanter direkt
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu är det nog Bones och Lyxfällan eftersom cityakuten är nerlagt=/
Kan du rulla med tungan? ja
Sover du med gosedjur? Räknas barnen?
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror inte det men jag har ett par skor
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd hjärtkudde
Flirtar du mycket? HAHA jaaa, jag älskar att ha ögonkontakt med människor men jag stöter inte på folk omkring mig
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope, tack å lov!!
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Måste ha vart nån minneslapp till Fredrik
När var du i kyrkan senast? Var på julottan förra året tillsammans med Emilia
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Stig som vi hade i matte och fysik=)=)
Hur länge har du campat som längst i ett tält? 14 dagar eller mer, varje sommar med mamma och pappa
Vad lyssnar du på just nu? Reklamen på TV
Vem såg dig naken senast? Fredrik
Vad är det för färg på din tandborste? Rosa
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på anledningen men Frida eller Linda-Marie ligger nära till hands
Har du någon piercing? Räknas hål i öronen?
Din största vinst? Vann en tusenlapp på en pyramidlott när jag just hade flyttat ensam till Gävle, lägligt och uppskattat!
Civilstånd? Gift
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, Aftonbladet och en del bloggar, Tradera när jag känner för det
Är du fåfäng? Ja det är klart men till en viss gräns, det går i vågor
Vilket är ditt drömjobb? Tror att receptarie kommer passa mig men jag skulle gärna vilja jobba på förlossningen som Doula=)
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka utomlands ett par veckor om året med familjen. Fjällsemestrar är också på önskelistan
Vad har du haft för husdjur? Vi hade nymfparakiten Ruben när jag var tonåring
Svär du ofta? Ja mer än jag borde iaf
Sverige när det är som bäst? Veckorna precis i skarven mellan vinter och vår när det blir supervarmt i solen men snön ligger kvar så att man inte behöver ha så mycket på sig i slalombacken
Kan du åka slalom? är ingen Anja men har åkt sen jag var 4 år.
Vad har du ätit i dag? God smörgåstårta på kalas och nu på kvällen blev det bakad potatis med pestolax
Vad har du för utbildning? hotell och restaurang-gymnasie och har påbörjat en univeristetsutbildning i år.
Vilken är din bästa egenskap? att kunna peppa folk
Vilken är din sämsta egenskap? har lätt för att känna mig negativ när det inte rullar på som det ska
Saknar du något? en nyrenoverad tvättstuga
Är det viktigt att fira födelsedagar? ja det tycker jag men det är upp till den som fyller. 
Vad gör dig ledsen? många saker men mest oärliga människor
Vad gör dig glad? när jag får en komplimang som kommer från någons hjärta
Vad ska du göra i helgen? Gå på Emilias dansuppvisning
Vad är det knasigaste du gjort? fastnat med en ica-kasse i framhjulet på cykeln så att det sprutade skivad gurka över cykelbanan=D=D
Vad har du för laster? fikabröd
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Efterlysa min man som gick över till grannens tjejfest för att fixa ljud på en stereo men som inte kommit tillbaka än *??*


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar tackar! Jo släkten blev tyst på den fronten iallafall men nu undrar alla vad som ska hända med skolan istället efetrsom jag har höstterminen kvar. Svaret på det är att skolan finns kvar men jag blir bara äldre ;)

2010-04-25 @ 07:03:13
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0