Livets Goda

Idag hade vi work shop i skolan, vilket jag tyckte var jättebra!
Lärde mig en hel del och är glad att jag kom iväg, var ju väldigt osäker igår om jag skulle åka.
På väg från skolan till tåget hade jag en stund att slå ihjäl så jag kostade på mig lite vardagslyx genom att köpa två ögonskuggor.
Den ena var billig från början men var dessutom på 50% rea och den andra var inte dyr den heller.
Jag blir verkligen så glad när jag hittar något jag vill ha som är okej att köpa som jag dessutom kommer bli fin i=)

Jag tycker om att vara fin även om jag är en sån som kan vistas utanför min dörr utan att göra mig iordning.
Eftersom jag kan se ut lite hur som helst så märker ju folk när man gjort sig fin och kommenterar det. Skulle jag va "fin" jämt så skulle ju ingen lägga märke till det:-P

Jag är så himla glad över att det går mot sommaren, jag njuter av att ta promenader och mår verkligen bra. Kroppen vill inte riktigt som jag vill så på fredag ska jag träffa läkaren igen om mina allergier och astma så får vi se hur han tycker att jag ska ha det. Har en underlig kramp i benen också som jag ska ta tag i med min sjukgymnast imorrn. Nu ska alla hinder bort för jag vill verkligen kunna röra på mig utan att må dåligt av det!
Vi får se hur det går, jag försöker att inte ha för stora krav eller förhoppningar för jag vill inte bli besviken.

Känner att jag fick en stor självförtroendeboost av att följa med på krogen i lördags. Lite jobbigt nu bara att jag är sugen på att gå ut mer å mer å mer bara för att det var så kul. Det var länge sen jag fick en sån kick=) Skulle gärna gå ut tillsammans med Fredrik i helgen men den är full med annat och dessutom kostar det ju en del pengar att ränna ute.
Hur som helst så tänker jag leva på det här en stund för det behöver jag och jag ska försöka planera in lite mer såna tillfällen framöver, hade glömt bort hur jäkla kul det är!
 
Snart är jag framme i Gävle och idag slipper jag bussen för jag har bilen där. Himla skönt!!

Kram till er

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0