Goooodie!

Jag har ju lovat att blogga när jag mår bra också å inte bara när allt suger!
Därför måste jag ju slänga in ett inlägg innan jag hoppar i säng:-P
 
Fick en lite oväntad inbjudan till fest i förra veckan som jag så oväntat kunde tacka ja till=) Så på lördag hade jag en hektisk dag då jag skulel svänga ihop några tårtor till en kompis som skulle ha barnkalas.
Det gick väl så där men jag hoppas verkligen att de blev goda iaf!
Sen gjorde jag mig så vacker som det går och drog iväg med bussen in till Gävle.
Vad kan vara roligare än att träffa någon som man inte har umgåtts med på fleraflera år och bara köra järnet?
Fantastiskt roligt!
Två av hennes vänner av det manliga könet gjorde oss sällskap, vilket gjorde att spelet "kampen mellan kvinna och man" blev ett mycket bra val.
Det började lite knakigt för "kvinnolaget" men som den frågesportsguru man är, hämtade man ju upp underläget, gick om och vann! Wiiie!
Rätt gött när det går bra även om det bara är ett spel*hehe*

Vid tio-snåret traskade vi iväg till bussen som skulle ta oss tillbaka till Sandviken.
Har vart på en hel del roliga fester men det var länge sen jag hade så kul på krogen=)
Det tackar jag allra ödmjukast för!
Synd bara att man måste gå när det är som roligast bara för att komma med bussen hem men sånt är ju livet.



Ja så var det med det, nu är det läggdax

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0