Fyllesmurfen!

Enligt ett ytterst vetenskapligt test på facebook så är jag fyllesmurfen! Moooohahahaaa!!!
Å när jag tänker efter så kanske FB vet nånting som jag själv inte hade hunnit reflektera över=D Jag köpte ju en DUNK vin igår, det är ju första tecknet. Sen drack jag flera glas vin i går kväll, det är ju det andra tecknet.
Idag var vi till Fredriks farmor och farfar på lunch och eftersoom farfar Arne fyllde år bjöds det på vin till maten, dagen till ära=D=D
Så vid ett-snåret idag drack man ett par fiiiina glas med rött vin, mycket gott!
Till kaffet bjöds det sedan på päroncognac som inte heller satt helt fel i munnen...måste erkänna att jag kände mig lite yr i mössan framåt fyra på eftermiddagen *hahaaaa*  Ja herregud!
Så det var ju tecken nummer tre det.

Vid fem-tiden drog vi vidare på nästa kalas eftersom även Fredriks morfar fyller den här helgen. Där brukar det också bjudas på starkvaror men inte denna gång och det var verkligen lika bra *S*
Vi kom lagom till middagen så det var bara att sätta sig å äta lite till. Oooch fika lite till=)

Med andra ord så har vi haft en störtskön dag. Fick ju tillåmed sova i morse utan att bli hoppad på var tjugonde minut som annars är standard i detta hus numera. Just idag när vi tänk att komma upp i tid för att hinna åka på stan ett tag innan ovannämnda lunch. Eftersom vi är så otroligt effektiva så hann vi med det också utan stress och med riktigt bra resultat på presentshoppingen, väldigt kul när man hittar bra presenter som uppskattas.

Nu har vi lyckats sitta i soffan en stund och bara slöat och snart blir det väl dax för sängen, det är en dag imorrn med som redan nu är fullbokad.
Ska skjutsa herr och fru N till kryssningsbussen imorron förmiddag och fixa en present åt Emilias kompis för att sedan skjutsa iväg henne på födelsedags-disco.
Jag hoppas att solen kan tänka sig titta fram imorrn för jag är väldigt promenadsugen efter allt kalasande idag men jag har verkligen ingen lust att gå när det är grådisigt och fuktigt i luften.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0