Chocka lite

Tänkte ta och chocka alla inklusive mig själv med att blogga lite så här på en lördag förmiddag=P

hade en bra start på helgen igår eftermiddag när jag först hittade en ny outfit på Lindex till mig själv=)=) Ordninarie pris skulle ha blivit 500 kr för tröja och tajts men nu betalade jag bara det halva, vilket kändes som ett riktigt kap.
När jag sedan gick in på systemet för att handla en dunk vin så fick jag visa leg!!*weeeii* man är ju så rackarns ung och snygg*moohahaha*
På kvällen blev det soffmys och några glas vin vilket var helt underbart.
Idag fick vi sova till kl 10 så nu är det bara att gasa iväg och kika på nån liten present för vi ska till Fredriks farfar på lunch om ett par timmar. Han fyller år och det vore ju kul att ha nånting med sig...

Tills vidare...

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: Linda W

Både ung och läcker med nya kläder...och lite vin på det..kan inte bli bättre hörrö :D

2010-04-10 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0