Känns bättre

Ja idag känns det bättre men å andra sidan har jag inte hunnit vara vaken så länge heller *haha*
Två nätter på rad med hyfsad sömn kankse gjorde susen ändå?
Var ju och träffade bästa Maja igår och tog en rask promenad på en timme så det lägger jag också till på må-bra-kontot. Det är så roligt att se hennes mage växa och veta att det kommer att komma en liten bäbis i januari.
Man blir ju lite sugen själv men det är verkligen hennes tur nu!
Förhoppningsvis kommer vi att kunna träffas en del i vår om jag kommer in i skolan och hon ska vara mammaledig. Jag kommer nog få låna bäbis så att jag klarar mig:-)
Nu ska jag sätta fart och städa upp i det råtthål som vi bor i för det vart ju aldrig klart när jag höll på för några dagar sen.
Sen ska jag ta tag i kemin så att jag inte kommer efter det jag kämpade in igår.
Missade ju ett samtal från jobbet 4.50 i morse, det gör inte så mycket att jag blev hemma idag nu när jag känner att jag mår bättre efter den sömn jag fått men jag är ju rädd att jag ska missa jobb resten av veckan bara för att jag missade att svara idag...
Man vet ju inte hur de tänker. Ibland känns det som att det bara är tur vem som får jobba.

CIAO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0