Fy faaan va jag är BRA!!

Ja det är jag faktiskt!!
Idag hade jag muntligt förhör i kemin med bland annat en muntlig redovisning av mitt fördjupningsarbete.
Det gick bättre än jag hade hoppats på och det resulterade i ett VG på hela kursen.
Jag har ju haft en del MVG på några insändningar men eftersom jag inte skrev Vg på slutprovet så visste jag inte om jag kunde få VG men det kunde jag tydligen=)
Det som jag blev mest glad över var det beröm jag fick, det ger mig mer än vad betyget säger. Den här läraren kan verkligen väldigt mycket om kemi så det är ju roligt när man kan diskutera med honom och ha "intelligenta" frågor om ni förstår hur jag menar=)
Han sa också att han så gärna hade velat få ge mig MVG när jag kämpat så men att det saknades lite för många poäng på slutprovet.
Heeeelloooo?! Jag är skitnöjd med ett G så det är lugnt:-P
Men det är kul att han kände så.

Jaja jag ska sluta skruta nu=)
Nu ska bara betygen hämtas ut å skickas in till Uppsala så får vi alla hålla tummar och tår för att jag får en riktigt skön julklapp i år.

Jag vill det här så mycket!

De senaste veckorna har varit äckligt tuffa och jag har brottats med ont i kroppen, ont i huvudet, stress och press. Nu är skolan klar men det hänger kvar i kroppen efter att ha varit på spänn i flera månader.
Nu önskar jag mig lugn i min närhet så att jag kan få ner kroppen på jorden igen. Kanske kunna komma ut på lite promenader och sånt.
Allt har ju varit inställt i över 2 månader så jag behöver få komma igång igen nu.
Framförallt vill jag hinna få lite tid med min familj och även hinna träffa de vänner som jag saknat.
Det är väl rätt fullt redan då det inte bara är en sak som skjutits framåt men har ni nåt skoj på G kan ni väl bjuda in mig;-)

Nu ska jag ta lite kvällste.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Ida..



Tack för dina kommentarer :-)

Självklart så hinner vi fixa tid för dina naglar före jul, bara att höra av dig så bokar vi en tid...



Sköt om er...

2009-11-19 @ 11:14:35
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0