Liten update

Orkar inte skriva så mycket men vill bara tacka alla som bryr sig, det känns bra att veta att ni finns så man slipper gråta ensam. För ibland måste jag få göra det, kanske var det inte befogat men när det gungar rejält under fötterna så blir det så ibland.
Pappa kom inte iväg, han vägrade.
Egentligen vet vi inte vad det betyder för de kan inte säga vad som skulle bli så mycket bättte i Uppsala. Men efter att ha träffat pappa idag så känner jag att han tog rätt beslut den här gången men jag hoppas att han går med på att de får fixa till det längre fram om det inte löser sig ändå.
Idag har dränet fungerat som inte funkat på flera dagar och han har känt sig piggare så det är ju inte förrän nu som pencillinet börjat ta osv.
Om det bara handlar om tiden så spelar det ingen roll om det tar tid att bli frisk för det är det enda som han har gott om. Han vill bara ha det så lugnt som det går...
Nu ska jag mysa med min gubbe vi har ju inte setts på hela veckan förutom en halvtimme i tisdags, då han inte hade hunnit till jobbet när jag kom hem.

trevlig helg alla och tack!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att han känt sig bättre! Håller tummarna för att det är på väg åt rätt håll!!

2009-05-08 @ 21:59:19
Postat av: Anna

Kram!

2009-05-08 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0