Missade en bit!

Men hej igen alla!
Jag vill bara förtydliga lite av mitt utbrott nedan.
Den som jag var skitpist på igår läser troligen inte bloggen och om den gör det så kommer den att veta EXAKT vad det handlar om och när det hände.
Om det är någon annan som känner sig träffad så är jag inte ute efter att den ska må dåligt men å andra sidan så kan man ju i så fall ta tillfället iakt att fundera på hur man behandlar människor omkring sig.
Jag kan ofta känna mig fruktansvärt träffad när jag läser andras bloggar men om man inte alls vet vad det kan handla om så är man ytterst sällan inblandad.
Tar man illa upp är det bättre att låta bli att läsa:-)

Min blogg är till för att väcka tankar hos alla, om hur vi behandlar varandra och hur illa "världen" egentligen behandlar oss alla.
Jag har inte så många läsare och vet i stort sett vilka som läser, skulle det handla till 100% om er så skulle jag säga det till er.
Det här handlar om att jag är less på att bli behandlad som nån inkompetent idiot.
Det kändes bara lite som SURPRISE jag kunde lista ut vad ni menade och lite till.

Nu ska jag göra nåt vettigare som att plugga till exempel.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Tack :) Snällt av dig! Och nej, du behöver inte ta åt dig ;) Och att det är slut med Micke.. Känns helt okej! Mitt liv flyter på bra! Denna gången har jag iallafall ett hem.. Det hade jag inte när förra förhållandet krachade, så jag ser possetivt på det! Men som sagt, det är trist när man blir besviken på folk man alltid alltid haft väldigt bra tankar om. Kul att hitta din blogg! Kram på dig

2009-03-17 @ 11:56:17
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Ammi

Jaa.. Oftast är man träffar mig kan man inte tro att jag har särskillt mycket innanför mer än att flumma.. Men jag är rätt trevlig innerst inne ändå ;)



Åh va roligt att du tycker det! Jag är också jätteglad att jag kom! Får inte glömma att det var tack vare din fest som jag fick upp ögonen för Micke, och tvärtom. Så tro mig, Vi har pratat om den kvällen många gånger! :) Hade skoj som bara den!



Men vad gör du nu? Pluggar? Inte kvar på jysk?

2009-03-17 @ 23:03:50
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0