Let´s Dance, vaddå??

Jamen hallå!
Jag måste bara få avreagera mig från gårdagens Let´s Dance!
Hur kunde Draken slå ut niclas Walhgren? Alltså Niclas är inte min favorit och han har väl inte varit såå himla bra hela tiden men han har i alla fall varit rolig och underhållande att titta på. Men vad är Elisabeth??? Piiiinsam, å det grövsta.
Så sitter hon i greenroom och säger att hon har haft tur att det funnits några stycken som varit sämre än henne under programmets gång:-0. Sämre?? Som inte haft lika stort stöd heter det väl!
När Draken och Tobias blir mer förvånade över att det får stanna än Niclas blir över att åka ut då är det illa...
Jaja nu får vi väl bara hoppas att hon inte slår ut några fler för  nu är det bra. Nu är det bara Draken och de duktiga kvar.

Nånting helt annat: Jag och mamma var uppe i Kungsberget igår eftermiddag. Det var lite gråmulet och 2 grader varmt men sååå himla bra före. Verkligen jätteroligt att åka. Det som var absolut roligast var att vi åkte med utrustning som vi sen skulle köpa. Det blev 2600 för pjäxor och skidor men då är det bra riktigt bra skidor och pjäxorna kändes också jättebra.
Skönt! Nu har även jag grejjer så att man kan åka, tyvärr så kommer det väl knappt att finnas några mer pengar att åka för nu när jag har köpt saker för pengarna. Men det får lösa sig på et teller annat sätt känns det som.
Säljer lite saker på Tradera så jag hoppas att pjäxorna som jag köpte tidigare blir sålda för då får jag tillbaka pengarna för de andra pjäxorna.

Idag gjorde jag de första närvaroproven i Kemi och Biologi. Jag hade ju förväntat mig att Kemin skulle vara svårast men så här i starten måste jag säga att det är Biologin som oroar mig mest.
Det var skönt att få sitta i fred och klura med böckerna, jag tror att jag kan fortsätta att tycka det är intressant men än vågar jag inte ropa hej. Vet ju precis hur jag är:-D
Fredrik tog med sig barnen ner på stan och fixade lite presenter till alla kalasen som vi ska på och så var de iväg så att Emilia fick ta hål i öronen. Guuud va stor hon blir*sucksuck* Hon fyller ju 7 år om två veckor och vi har sagt att hon skulle få ta hål i öronen då och idag blev det av. Hon var supermodig och det blev hål i båda öronen bara så där. Ingen bedövning eller kyla, hon gjorde det bara. Jag är jättestolt att min lilla fis törs mer och mer för varje dag. Det är så skönt att viljan äntligen verkar vinna över ängslan, det är stort för oss i vår familj men det tror jag att de flesta redan vet.


Bildbevis på att hon tagit hål i öronen.
Här har vi bildbevis på att hon faktiskt har hål i öronen!

Åsså måste jag ju få visa den där lilla dåren också:-D


Fredrik är inte hemma ikväll, de var bjudna på mat och sånt hos en de jobbar med som fyller år.
Så jag och tjejerna ska titta på melodifestivalen och bara mysa. Hoppas den där lilla håller sig i skinnet så vi slipper en massa gnäll.
Ska sätta pyjamas på henne nu.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0