Flygande uppdatering

Men hej!
Idag har det varit en dag med eld i arslet sen man vaknade imorse.
Upp med barnen iväg till skolan, iväg till dagis.
Måste plugga, bibblan öppnar visst inte förrän 11 här i Sandviken*???!*
Tar en kaffe och loka på Marangoni, går rätt hyffsat att läsa men shiit vilken frukostrusch de fick!
Galet många gubbs som skulle ha kaffe å macka för 30 spänn.
Tar en liten promenad över stan och hinner in och fixa mera garn innan jag ska vara hos psykolgen 10.30.
Det finns en hel massa "disturbans in the force" just nu. Den är svår att ta på, vet inte vilket kapitel i boken Ida vi har snackat om senaste gångerna.
Tror det är nånting nytt på g, Lena tror att huvudet har börjat hitta på nån connection med kroppen. Kanske, vet inte hur det ska kännas, det var så länge sen....Eller har det nånsin varit kontakt mellan mig och min kropp?
Skitsamma, hittar de på nån lös tråd då är det väl bäst att koppla ihop den.

Sen var jag på bibloteket och läste en timme innan jag var tvungen att åka och handla för att sedan hämta Celine på dagis igen.
For iväg och bytte bil med Fredrik så att han fick tvätta av den också, Saaben var redan klar.
Hem, baka, laga mat, plugga!!
Ber Fredrik att baka kakor med Emilia efter lite suckande gick han med på det å tänk vad bra det blev!
Pluggar vidare men herreguuud vad det är svårt.
Det börjar snurra nu!
Förberedde mera till tårtan, plockade ur diskmaskinen.
Tror jag har en minneslucka där nånstans men jag gör iaf kemilabben och försöker skriva nåt vettigt om vad som hände. Det var bara vatten så det var inte så mycket att analysera kände jag....ELLER??
Kände att jag var värd kvällsfika och just när jag står och gör min kopp te och tänker att nu ska jag spva om en kvart så kommer jag på att Emilias födelsedagspresenter inte är inslagna:-0
Fixar det lite snabbt och känner nu att det knappt är idé att lägga sig.
Kan man bli mer stissig?
Jag är verkligen yr, fysiskt yr. Vem sa att det är glajjigt att vara arbetslös?
Imorrn ska vi fira Emilias sjunde födelsedag och det kommer bli alldeles utmärkt.

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: katta

lite fatta jag ju :P



jag skriver aldrig i min blogg, har den bara ändå :P

2009-03-19 @ 16:13:11
URL: http://annakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0