Faaan vad jag är seriös!

Det kan ni lita på!
Flera stycken har kommenterat det. Du verkar ta plugget på allvar, jaaa det är väl klart!
Annars är det ju ingen idé att ens försöka.
Den här veckan har jag slitit mitt hår ordentligt i 25 timmar över en inlämningsuppgift i Kemi. Den var apsvår och handlade om en massa saker som vi inte har läst om än....fattar INTE det upplägget?!
Men efter att fått chansen att komplettera en fråga som jag tydligen inte hade förstått rätt så fick jag godkänt.
Hade jag inte haft helfel på en fråga så kanske jag hade fått ett + i kanten vem vet*haha*
Hade egentligen en inlämning till den här veckan men jag kunde inte uppbringa den tiden nånstans så jag mailade och frågade om jag kunde få helgen på mig och Glenn, läraren var så generös så jag fick till på onsdag på mig. Ska försöka få det klart innan dess annars blir jag ju bara senare och senare längre fram.
Imorrn är det biologiprov och jag har inte hunnit börja läsa nånting där än(därför behövde jag skjuta fram resten av kemin)...Skulle ha gjort det i em men jag bestämde mig för att umgås med min lillasyster och mina barn istället.
Just nu känns det som att det var ett bra val för vi var ute och gick ganska långt runt stan. Var på loppis, Meee liiiiike:-D
Tog en ruskigt billig fika på loppisen och kikade på en massa gamla prylar.
Hittade lite smått å gott till Simone. Kostar nya söta små kläder 8 kr/plagg så kan man väl få skämma bort dem lite?
De har säkert allt de behöver men vad har man en Tant till om tanten inte skämmer bort bäbis lite?
Så var vi förbi och fikade hos Sarah, Simone och Phille, jättemysigt, tack för att vi fick komma:-)
Träffade Mackan på stan verkligen roligt, måste träffas och umgås lite, har en stor Macka-abstinens känner jag!

Var till frissan igår, guuuu vad härligt!! Kände mig verkligen som en ny människa med ett par kilo lättare huvud när jag gick därifrån.
Det är ju tur att man är så snygg så att det räcker med en klippning för att komma på fötter igen*tsss*
Ska chilla framför TVn nu
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0