Jag visste att du lurade där nånstan:-/

Har mått rätt bra ett längre tag nu.
Tänkte att kanske håller mitt skal på att växa tillbaka och göra mig mindre sårbar.
Jag tänkte fel.
Har haft en så himla bra helg. Har haft många bra veckor på jobbet men framförallt har jag mått bra hemma nu när jag inte behöver plugga för en stund.
Alltså pluggande gjorde ju inte så att jag mådde dåligt utan det tog bara en massa av min tid som jag nu kan göra annat med.
Men idag utan egentlig anledning så kom den där förbannade ångesten över mig, fan va ledsen jag blir.
Till ingen nytta så förstördes en alldeles underbar helg.
Jag säger som Emilia; ORKA!!
Det var en olycklig omständighet som gjorde det, jag skyller inte på någon. jag blir bara ledsen av att det ska behöva komma.
Varför är allt så komplicerat? Orka liksom....

Ska se den slutet på en otäck film nu, sen ska jag väl sova och hoppas på att solen tittar fram imorrn annars så gör det inget. Jag orkar inte bli nedslagen av lite regn, det finns värre saker att irritera sig på....
Soom att jag har ont i öronen och har frossa. Jag hoppas att det bara har att göra med könslorna så att inte jag också får vad det nu är som Emilia har.


Sist men absolut inte minst vill jag gratulera min underbara lilla bäbis Celine som alldeles nu precis 23.56 blev två år på riktigt.
Det är såna här kvällar som jag bara längtar efter att få ytterligare ett barn, få känna den glädje man känner när den lilla skrynkliga varelsen kommer ut och mår bra.
Jag kommer ihåg den där natten när hon kom, först nös hon, sen fick hon hicka och dessutom lät hon som en gnäggande liten häst.
Underliga underbara unge.
Jag älskar mina barn som blir så stora.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad bra det har varit under en lång tid (precis som du skriver), det är inget misslyckande att ångesten kommer nu. Du kommer ta dig igenom det jobbiga och sedan resa dig igen, precis som du gjort förut. Du kommer komma ut på andra sidan och vara starkare än du är idag. Kanske klyschiga ord, men du kommer orka! KRAM!

2009-06-21 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0