Nu jävlar blir det partaj!!!!

yes!
Jag är laddad och är inte de andra det blir jag gaaalen:-D
Här ska partajas så att golvet gungar.
Fredrik ska upp och jobba imorrn så han går väl hem tidigt men det tänker inte jag göra.
Egentligen vill jag med till morfar imorrn men om jag inte kan köra bil i morron fm så skiter jag i det.
Man ska visst välja sig själv ibland så det gör jag idag då.
Undrar just om jag fått några läsare än eller om jag sitter här och spånar för mig själv...
Aja skitsamma, nu ska jag in i duschen!


I like to move it, move it
I like to move it, move it

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa, du har fått läsare!! Kram

2009-01-31 @ 16:36:05
Postat av: stina

Klart jag läser din blogg =)

2009-01-31 @ 20:12:24
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0