Vilken bra start på dagen:-)

God Morgon Alla!!
Japp idag är det en GOD morgon. Nu började det så där bra så att jag är jätterädd att nånting ska gå på tok under dagen så att den där underbara känslan ska försvinna.
Jag önskar mig att få vara så här glad hela dagen!
För några dagar sen kom ett brev med en handstil på som jag absolut inte kände igen. När jag öppnade det så låg där innuti ett brev som det stod Grattis öppnas på födelsedagen på...
Snacka om nyfiken man blev då, vem var så hemlighetsfull?
Så igår kväll innan jag skulle lägga mig bestämde jag mig att fuska och öppna det, klockan var ju ändå 23.45 så det var ju nääästan min födelsedag.
När jag öppnade kuvertet var det ett presentkort på en massage. Jag fattade ingenting*?* vem, vad, hur?
Så ser jag att det är från Anna, en vän som jag mailat med i över ett år nu(eller?) men vi har aldrig träffats.
Hur uppskattad jag kände mig går inte att beskriva med ord.
Vad ska man säga, det finns ju bara ett ord å det är TACK!
Jag som hade blivit jätteglad över ett grattiskort. Jag älskar överraskningar och den här toppar nog listan ordentligt:-)

Telefonen började pipa vid halv åtta imorse så nu tror jag att "alla" har grattat mig, jag ääälskar när folk kommer ihåg mig fast det är kanske svårt att glömma det också för jag är rätt duktig på att påminna*hihi*
Ett sms var lite bättre än de andra eller ganska så mycket bättre för Sarah skrev: Det blev en flicka, du fick inte ha din födelsedag i fred...
Åå stumpan vad glad jag är för din skull, jag känner att jag just blev Tant Ida, tänk att jag fick rätt om vilken dag det skulle bli:-D

Nu ska jag jag göra klart tårtorna och njuta av den här dagen så länge den varar.

Kram till alla som får mig att känna mig speciell.

Ciao!


Idag är mitt ledmotiv framfört av min lillasyster:-)
Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag?
Jooo det är ju syrrans födelsedaaaaaaaaag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0