Sammanfattning födelsedagen

Hej hopp!
Det blev en bra dag igår, allt gick som smort och de jag håller av mest var här. Saknade nån enstaka men alla kan ju inte samtidigt hur tråkigt det än är så får man ju ta det:-)
Det blev lite Sing Star efter tacosen och en hel del snack, det var trevligt helt enkelt.
Jag drack inte så värst mycket eftersom jag fick ett väldigt trevligt sms från Sarah på kvällningen om att jag gärna fick skjutsa hem den från BB idag om jag kunde.
OM jag kunde, såå klart!
Verkar helt korkat att någon ska sitta och åka hit och hämta stolen å sen åka och hämta när jag ändå så gärna gör det.
hon är verkligen bedårande lilla Simone.
Ska träffa dem lite mera i veckan eller så, så att man kan få hålla och se lite mer än en stor mössa och overall.
Fick en massa fina presenter, roliga presenter och flytande presenter*haha*
Det är bra för nu är mitt vinförråd fyllt så det räcker ett bra tag.
Man ska väl egentligen inte rangorda det man gillar bäst och för nån kan bli ledsen så jag säger direkt att jag uppskattar allt och skulle aldrig tycka en present var dålig. Allt har man ju användning av.
Men bäst är ändå presentkortet på en massage för den behöver jag mest. Även örhängena och halsbandet från min familj älskar jag.
Svarta Bibeln, mina vänner bok för vuxna är också rackarns kul...ska breifa in er senare om vad denna bok innehåller*s*

nehej, ska ta å komma iväg och hämta barnen strax så att vi kommer hem i tid för mamma tänkte kankse komma förbi. Det blir ju hur trevligt osm helst.
Kramar till alla!

Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är värd hur många presentkort som helst! Kram

2009-02-07 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0