Rena Hawaii!

Japp...Kaos alltså:-D
Vi har fixat underarbetet i hallen idag så jag hoppas det blir bra. Imorron kommer eldprovet då vi ska mönsterpassa tapeter..ojoj!
Hade en massa kul som jag skulle berätta men nu är allt som bortblåst.
Jag ska försöka få in en "före"-bild på hallen här nu hade jag tänkt men vi får se hur det funkar, kanske hamnar den i ett eget album*hmm*
Det visar sig!
Imorron ska jag jag hinna till arbetsförmedlingen och rapportera arbetssökandet också å så ska Emilia till hälsocentralen så får vi se om de kan fixa hennes tå som har nåt sår som inte vill läka riktigt.

Fick en rolig historia på sms igår som jag tänkte dela med mig av här. Den liksom påminner om mitt liv lite grand. Hur man än gör blir det fel:-D

Spermien Malcolm var riktigt sugen på att vinna sitt "lopp". Så han tränade flera timmar om dagen, läste mycket teori och så studerade han kartböcker.
Malcolm var i kanonform på den STORA dagen. Så gick startskottet och han fick en bra start. Efter 10 minuter så hade han ruskat av sig de andra men efter en tid kände han inte igen sig.
Malcolm var vilse!
Lite längre fram såg han några som han tyckte dte var bäst att fråga om vägen.
Vart ligger ägget?
Det vet inte vi, vi är tandtroll.

*haha*
jaa, jag menar spelar ingen roll hur man försöker så blir det alltid fel.

ne, nu ska jag försöka lägga in några bilder så får vi se hur det går.

motionsloggen:
30 min motionscykel
några timmar väggslipning:-)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0