En till vecka över...

Vilken seg vecka.
Var ju in på barnkliniken med henne och det blev som vanligt ett stick i fingret som visade på virus och en inhalation. Hon svarade bra på inhalationen så det har varit lite bättre efter det.
Jag började känna mig risig på fredag kväll så igår hade jag knappt nån röst, idag har det varit lite bättre men jag känner mig fruktansvärt less.
Less på gnälliga ungar, less på att inte ha nån ork att göra sånt som jag känner för. Less Less Less!!!
Jag hoppas det släpper nu när Fredrik är ledig i veckan men då börjar han ju så klart vara krasslig så vi får se.
Det var skönt väder idag men jag ville inte sätta Celine i pulkan så det var inte alls kul att försöka dra vagnen genom en oplogad by.
Igår roade jag mig med att slänga ut en massa grejjer på Tradera som jag tänkte att vi kunde tjäna nån krona på, vi får väl se hur det går med den saken.
En annan sak som hände igår var att det kom ett mail 15.45 från a-kassan:-0
På en lördag!
I alla fall så var jag visst godkänd nu då, så nu får jag visst lite pengar, bra så.

Äääh, ingen idé att skriva nåt mer för jag är ju bara så less på allting. Kanske är såna gånge rman ska passa på att skriva nåt spektakulärt med en massa ris och ros men jag ids faktiskt inte.
Finns en massa puckon all over som beter sig på sätt som inte är så himla trevligt men just idag orkar jag inte engagera mig i sånt.

Trevligt sportlov alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0