En Massa Äntligen!

Ja shit va jag har längtat efter att få skriva idag! Har letat tid sen 11 i förmiddags men den har inte velat infinna sig. Nu gjorde jag en omprioritering och gör det här istället för att göra mina tårtor så det blir väl att göra dem i natt..
Igår natt tapetserade vi så att det blev klart. På bilden här nere ser ni hur det såg ut på halva vägen.




Klockan 11 i förmiddags fick jag ett sms från Sarah, hennes vatten hade gått!!Så nu har man ju gått å väntat bäbis hela dagen också. Hon hade datum den här veckan och jag har hela tiden sagt att det kommer bli den 6 feb(imorrn)  på min födelsedag men hon har trott att det skulle komma tidigare eftersom hennes första barn kom redan i vecka 32 eller nåt sånt.
Igår kväll snackade vi och då hade hon varit ute och halkat omkull och det verkar ha hjälp för att vattnet skulle gå. Jag hoppas verkligen inte att jag får rätt nu så att det blir imorron för då har det tagit ganska lång tid men den femte är ju också en jättebra dag:-) och inte lika upptagen*S*

Igår läste jag min kompis Mackan´s blogg och han hade stora problem att få ihop livet med jobb, gym, hund, sambo, tvätt å allting sånt. Han hade dagen uppbokad timme för timme så fort han är ledig och jag känner ju verkligen igen det där syndromet. Även om jag just nu inte har något jobb har jag häcken full från morron till kväll.
Hans sista stycke innehöll en fråga där han undrade hur vi med barn fick ihop vardagen:-) Hans teori var att man fick ett presentkort på lite extra timmar per dygn för varje unge man fick.
Jag måste göra dig besviken Mackan, inga presentkort har dykt upp här men visst sjutton tänjer man på gränserna å det grövsta. Igår när vi tapetserade han Fredrik lägga Celine medan en våd låg och sög lim och nån våd längre bort nattade vi Emilia.
Idag har jag bakat en hel del samtidigt som jag försökt att plocka undan och så där. Tur att Fredrik gjorde klart hallen så jag bara behövde moppa och möblera tillbaka lite grann. Jag är trött så nu ska jag röja klart så att jag får lägga mig innan midnatt idag...yeeah right!

Men nu är ni säkert väldigt nyfikna på att se hur hallen blev när den blev färdig:-D Det blev såå fint så nu ska vi kolla om vi kan hitta några nya lampor att sätta upp som passar och en liten hylla till barnens kläder.




Rätt bra va?
Känns som en bra födelsedagspresent att få det lite fint omkring mig. Är lite sugen på att blanda in lite ceris så hittar jag några såna lampor kommer jag nog slå till. Beroende på priset så klart:-(
Nehej hörni nu är det verkligen dax att göra lite tårta.
Imorrn blir det nog full rulle hela dagen men en update kommer inom några dagar.

Kramix!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0