Crazy Helg

Tjingeling!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Det har hänt en hel del sen sist men inget som är kul att läsa skulle jag tro.
Kom inte iväg till buggen igår:-( Har haft så himla ont i bröstet som nån slags astmakänning, inget vidare men det blev iaf en promenad på nästan en timme.
Det var verkligen roligt att mamma fick för sig att komma över och sova i helgen, det borde hon göra oftare för det är så skönt att umgås lite mer avslappnat.

Idag har varit en ganska jobbig dag även om det har varit roligt med. Började med att städa upp efter helgens bravader och sedan åkte vi ner på stan för att handla. Gick en stund på stan, det var trevligt, synd att man inte har några pengar att göra av med:-)
Sen lämnade jag av Emilia på dansen och for hem för att fixa ordning för Lingon och Blåbär-partajet som jag hade idag. Det är ju så himla kul, så ruskigt fina kläder och jag fick en bra rabatt på ett plagg till mig själv och eftersom jag fick lite pengar i present så slog jag till på en klänning Annika:-D  http://www.lingonochblabar.se/
Dessutom så handlade gästerna så pass bra så att vi fick välja ett plagg gratis så det fick bli en pyjamas till Celine.
De håller för evigt och växer med barnet, älskar såna kläder som först är långbyxor eller klännig och sen blir det knickers eller tunika. Då gör det inget att plagget kostar lite till för man använder det 10 ggr längre och det tappar inte färg eller form i tvätten...
Så, lite gratisreklam;-)

Hade ju liksom bestämt att min blogg inte skulle bli nån idag har jag hadlat, ätit och diskat-blogg men jag har lite dåligt med uppslag känner jag.
Ont i kroppen och trött idag, underligt hur slut man kan bli utan att jobba.

Fick inte papperen från försäkringskassan idag så nu kommer A-kassan garanterat bli försenad. Det som såg så bra ut så kräver de in en massa kompleteringar som alla säger inte ska behövas. Vill ju dessutom få veta om jag kan få läsa de där kurserna eller hur det blir.
Kommer verkligen behöva all tid som går för att jag ska klara av det. Är mest orolig för kemin och om jag klarar av hur klarar jag då av nästa kemikurs*huuua*
Biologin bord ejag verkligen klara men kemi, ojojoj.

Måste plocka undan och få kura ner mig i soffan ordentligt med min nya filt som jag fick i present, jätteskönt. Undrar just hur de kunde veta att jag behövde en ny filt*haha*
Imorron ska jag försöka ta tag i att ringa och beställa massagen men jag ska också iväg och titta på när Emilia kör Lilla Vasaloppet och äta semla:-)
Åsså har jag ju tårtan till helgen att börja förbereda. De första förberedelserna är ju sååå tråkiga, det är ju sen på fredag som det är kul men så mycket jobb innan man kommer dit.
Nähepp, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så klart att du fixar kemin. You can do it. Och glöm för guds skull inte att rapportera om massagen...jag har tid inbokat 31/3 på gildaskolan här i göteborg och jag längtar grymt mycket...kram!

2009-02-09 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0