Lite julstress=)

De senaste veckorna har väl mest bara flytit förbi.
Lite julstress har smugit sig på men inte värre än att det är roligt...men man blir ju trött ändå.
Jag är skitless på ungar som inte lyssnar! Den ena för att hon tror att hon kan allt själv å den andra för att hon bara är trotsig. Blir så slut i huvudet så det är inte sant.
Imorrn jobbar jag iaf sista dagen för i år sen har jag en dag kvar i början på januari sen är det slut med det ett tag. Vilket känns ganska skönt men samtidigt har jag ju lite grann att styra upp inför skolstarten och det känns just nu lite jobbigt. Försöker lägga det åt sidan å bara njuta av julen men jag vet ju hur det är sen i början på januari, då får man inte tag i en enda människa så ska jag fråga måste jag göra det nu.
Det blir nog bra bara jag kommer in i det men med tanke på att jag drömt drömmar om att gå in i fel salar å inte veta vart jag ska vara ändå sen i våras så känns förutsättningarna inte helt ok inför det här:-P
I drömmarna har jag alltid glömt schemat så jag vet inte nånting och alla är som uppslukade av jorden...

Hinner inte skriva mer för den minsta odågan vägrar sova så just nu håller hon på och lensar skafferiet..

God jul till er alla utifall jag inte hinner in nåt mer innan dess!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ida

Skulle du vilja messa mig dagen och tiden då vi skulle trffas, har missat att skriva upp de...

MvH Linda

2009-12-29 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0