läser hellre än skriver

Hello!
Man skriver ju allt för sällan, det är ju konstaterat nu=S
Läser ju andras bloggar å älskar de som uppdaterar ofta:-P åsså är man så kass själv*hihi* De bloggar som jag tycker är mest intressanta eller vad jag ska säga uppdateras inte så jätteofta men å andra sidan så blir man så glad när det kommit ut något nytt.

Sen jag blev klar med skolan har jag jobbat en vecka, varit hemma med vård av barn eftersom Celine fick feber å så har jag hunnit med att vara lite arbetslös också.
Jag är väldigt trött och sliten just nu, jag vet att det säkert skulle hjälpa att dra igång med lite motion, särskilt utomhus men jag orkar bara inte.
Igår var jag såå sugen på att ligga i soffan å se på film hela dagen men det blev inte någon film men heller inget vettigt gjort så till kvällen fick jag en sån stressångestattacks å att jag sov skitkass...typiskt mig att få ångest bara för att jag varit lat en hel dag*suck*
Så idag var jag ju tröttare än nånsin och blev liggade i soffan med Celine på fm. Det var riktigt skönt men otroligt segt när jag väl försökte dra igång dagen. Jag hade väldigt ont i magen och mådde nästan illa men jag tror att det var sviterna efter nattens oro.
Drog igång lite med tvätten, plockade ur diskmaskinen och fick fram köksbänken igen men sen blev orken slut.
La mig på soffan och tittade på alla de mysiga dag-tvprogrammen som jag inte sett sen i februari. Började faktiskt fundera på hur länge sen det var jag såg en hel dokumentär om förlossningar, tranor eller australiens djur och det måste ha varit i februari precis innan jag började plugga.
Jag var SÅ värd det och just nu mår jag så bra! Har ju gjort lite nytta idag så det gör väl att man håller ångesten i chack.
Imorrn ska jag jobba å sen ska jag försöka ha en liten julklappsdate med min man, hoppas att ungarna kan åka nånstans så länge.
Sen vill jag hinna göra pepparkaksdeg och lite sånt.
Vet inte om jag har nåt jobb onsdag-torsdag men fredag har jag iaf.

Fick ju ett litet glädjebesked idag också...Det är många vänner och bekanta som ska ha barn nu och man blir ju lika glad varje gång man får höra men idag blev jag lite extra glad för den här tjejen är ju bara en så underbar tjej...kram på dig E:-P

Nu ska jag natta barn och se på Simon och Thomas <3

Så hoppas jag att Mr Ågren håller sig på avstånd ett tag igen!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt - mindfulness - njut av nuet! Det är du väl värd! KRAM!

2009-12-07 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0