Riktiga popstjärnor

Man har ju världens störtskönaste ungar:-) varav den äldsta vet aaallt här i världen.
Så här kommer dagens sanning*hihi*
Satt i bilen igår och de gjorde reklam för Madonnas konserter. Emilia undrade vem Madonna var, hon hade ett så konstigt namn.
Det är hon som sjunger den här låten sa jag(som spelades på radion efter reklamen)
Jag berättade också att våra kompisar Maria och Mattias skulle åka och titta på hennes stora konsert.
Det blev tyst bak i bilen en stund och sen säger Emilia att hon har ju minsann sett både Markoolio och Alice inne i Gävle!
Citat: Och dom är RIKTIGA popstjärnor dom!!
Ja vem faan tror Madonna att hon är liksom*hahahahaaa*
Försökte tala om att Madonna är lika gammal som mormor och har vart känd sen jag och Maria var liten men njaaa inte kunde hon väl vara lika stor som Markoolio?


Åsså måste jag berätta ett gammalt blondinskämt bara för att jag älskar det:-D
Den är till dig Ammi;-)


Hur vet man att det sutit en blondin vid datorn??


Det är tippex på skärmen!!

Nu ska vi snart packa ihop och åka ut tll stugan och bada dagen lång. Det ska bli härligt.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0