ångest/oro-trigger

Fantastiskt vad snabbt oron kan bita sig fast.
Det blev strul med kursstarten igår så jag blev tvungen att ringa och kolla idag.
Rektorn som jag fick tag i kändes inte helt stabil och han sa nåt i stil med att han inte alls visste om det gick att ordna nu...
Nähä tänkte jag nu får jag vänta till terminen har startat och man vet ju hur det är:-/
Hur som helst så var visst nån vettig människa i tjänst som rättade till det.
De påstod att jag sökt start från 24 aug men jag har ju en kopia på ett papper där det står 3 aug som jag dessutom har skickat i för godkännande på A-kassan.
Så de var tvungen att inse att de var de som registerat mig fel och då är det ju bara att fixa.
Så det blir från måndag då. Det är väl lugnt, har ju böckerna hemma men har inte hunnit börja.
Det handlar om att jag vill ha tag i kursplanen så jag kan se vad för inlämningsuppgifter som ska göras.

Nu är det ju löst men den krypande oron smiter runt i kroppen ändå, det är ju faaan löjligt!
Löjligt att det ska bli uppror över en sak som redan är löst men jag han fan bli riktigt orolig där en stund. Har ju läst att de nekar många studier nu när "alla" arbetslösa vill studera...
Nu är det dax att fortsätta jobba.
Ska bli skönt när den här veckan är över så de släpper ut mig från det här stället. 
Personalen är supergullig här men arbetsuppgifterna är sjukt tråkiga!

Tjingeling!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0