Uppdatering

Hej Hallå!!
Den här veckan har jag jobbat, det är shysst:-)
Jag har städat där Frida jobbar, ett trevligt ställe.
Jag var in på kontoret igår och frågad eom det fanns nåt i sommar och jag tror jag drog en vinstlott:-D
Fick ta 8 veckor i sommar i sandviken och dessutom på 75%, riktigt bra!
Dessutom får jag 2 veckor med heltid i maj, herrejisses vad jobb det finns bara man hittade till rätt ställe;-)
Kan gott tänka mig att jobba så här ett tag, sköna tider, inte fyskam i lön och jag får röra på kroppen.
Det som varit lite tråkigt den här veckan är att jag fick en förkylning i slutet på förra veckan som inte vill släppa, jätteont i halsen, hosta och nåt tjall i nacken. Pratade med HC och de tyckte ju att det lät som virus så klart men så tyckte det att jag skulle stanna hemma å ta det lugnt...JA men eller hur??!
När man äntligen har lite jobb att gå till så blir man dålig. De har så klart rätt på HC men jag kan inte, då får det bli värre först:-(
Pluggandet går så där, sakta framåt i alla fall men jag har tappat lite koll på hur jag ligger till i tidsplanen så det är bäst att jobba på för det lär bli hårt när jag ska jobba 6-15 i två veckor men det ska gå!
Nu ska jag hoppa i säng för jag är hur trött som helst.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0