Roligaste just nu

Ja det som får mig att skratta just nu är reklamen för ishockey-VM.
Otroligt rolig och en bra låt:-)
Har ni missat den så titta ordenltig nästa gång som take my breath away kommer på dumburken.

Annars då? Ja, jag kan hålla mig för skratt, det är alldeles för mycket omkring mig med plugg och tidiga morrnar med gapande unge. Jag hinner inte med att tvätta och städa, jag hinner inte ta hand om mig själv, jag hinner inte gå ut om dagarna...Jag hinner INGENTING!
Jag har pluggat men känner att det inte går in nånting. Jag kommer ingenstans och skulle jag komma ett steg framåt så går jag två tillbaka.
Fick rus på Fredrik idag också, han blev så klart skitförbannad och vägrade förstå.
Hur ska man göra? Håller man käft så blir det inget bättre och säger man nåt så blir det bara bättre för att han blir förbannad.
Celine har bestämt sig för att det bara är jag som duger just nu, det passar ju Fredrik bra. Det känns lite som, Häpp, hon ville inte åsså lämnar man det.
Är kanske inte så men just nu känner jag mig helt oförstådd, för jag har ju inget att bli trött över, jag har ju inget jobb...
Jag försöker investera i mig själv och i vår familj eftersom jag inte vill bli arbetslös resten av livet typ.
Så många blir helt galet inpade över att få höra att jag läser och att det går ganska bra dessutom, tycker väl Fredrik med men det är ju jobbigt för honom när jag inte gör allt som ska göras.
Det får vara så här nu, så får vi se om det blir städat nånting framöver...Känns inte som min tur faktiskt.
Ska slappa nu.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Ammi

haha lugnt ;) känner jag mig bara mer poppis ;) Ja tiden utvisar vad han kommer med för konstiga saker.. :D

2009-04-14 @ 22:55:57
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0