Full i skratt!

Emilia har varit hos sin kompis Kalle idag. De har en massa dju och nu hade det blivit killingar. Kalles mamma är så pysslig och hade gjort picknick åt barnen ute i fina vädret. Uppskattas verkligen av den här mamman kan jag säga!
I alla fall så kom Emilia hem och berättade om killingarna...de var tvillingar men inga RIKTIGA tvillingar för den ena hade kommit ut före den andra*asg*
Förhoppningsvis så kommer de ju ut en i taget. Försökte förklara att det var så det gick till med tvillingar. Emilia var tyst ett tag och sen säger hon:
Om dom hade varit TRE hade de vart FILLINGAR!
Ööum, va säger man??!

HAHAHAHAHAAAA!
Emilia har dessutom blivit så stor så att hon blir lite generad över att säja fel så då blir det ännuroligare.
Nu säger jag trevlig helg!
Imorrn ska vi till Kungsgården på klädbytardag, det brukar alltid vara lika roligt så det ser jag fram emot. Sen har jag en labrapport att skriva klart, har kommit en liten bit men det saknas massor.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Go Emilia, vilken tjej, fillingar hihihi

2009-04-04 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0