Balance in the force

Eftersom jag hade en så bra dag igår då jag avslutade alla pågående projekt så var det inte lika enkelt att börja plugga idag.
Dessutom såg huset ut som en påse skit så jag satte fart att röja upp, städa badrummet, köra igång diskmaskinen, hängde tvätt från igår som jag var tvungen att köra en ny sköljning på, tvätta en maskin till, bar ner en massa tvätt i källaren och rev ur lakanen ur sängen. Drog fram sängen och dammsög där man inte kommer åt allt för ofta, dammsög resten av huset och moppade. Skakade mattorna och la in dem igen. Svetten sprutade så jag får nog lägga till 1,5 timme som träning idag:-D
Hoppas nu bara att Fredrik hjälper till att lägga i nya lakan och göra klart det som är kvar när han kommer för nu måste jag börja läsa innan jag har förstört hela mitt försprång som jag skapade igår.
Jag belönade mig själv för den fina städinsatsen med att gå en promenad i det fina vädret, jag njöt fast det blåser storm:-) Åt en sallad hos Jalil och gick hem igen så nu är det hög tid att slå upp böckerna.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0